life is ❤

mă strecor printe cuvinte aruncate
pe o bucată de viață
inspirând cu sete aerul rarefiat al tinereții
transpir amintiri
îmi ascund ziua de ieri în oglinda din față
conturez nemuriri
aranjez cărți în biblioteca din cel care voi fi
mângâind marginea unei iubiri adevărate

din tăietura de pe degetul arătător
îmi curg petale de trandafir
ca o ninsoare de roșu aprins și ud
care se topește pe podele străine
în adieri întortocheate de zefir
devenind un lac de mine
cu parfum de bărbat crud
visez că sunt un tablou cu sonor

4 comments

  1. Zuzu · April 26, 2014

    Dezavantajul domeniului propriu e ca nu mai apar updateurile in news feed…

    Like

    • misterchocolate · April 26, 2014

      nu am nici cea mai vagă idee despre ce vorbești 🙂 dacă îmi oferi mai multe detalii, promit să fac tot posibilul și să rezolv neplăcerea 🙂

      Like

  2. Zuzu · April 26, 2014

    Am o app pe tel unde vad ce posturi noi apar pe cateva bloguri/siteuri pe care le urmaresc, ca sa nu trebuiasca sa mai intru pe fiecare in parte. Dar daca nu e recunoscut siteul ca unul cu rss feed, cum era si blogspot si daca nici nu adaugi asa ceva, dar nu stiu cum se face, atunci app nu recunoaste siteul deci nu da update de nici un fel.

    Like

  3. Ela · May 3, 2014

    „….Mângâie-mi buzele ce parcă suspină,
    Otrăveşte-mă cu dulceaţa sufletului tău..
    Şopteşte-mi dorinţe, doreşte-ţi şoapte,
    Iubeşte, alintă, sărută, priveşte…
    Trăieşte prin mine, suspină, zâmbeşte
    Alungă-mi amarul,
    Uită de lume,
    De paşii trişti ai singurătăţii….”

    Like

Leave a Reply

